Paprikás csirke kicsit máshogy
2018. december 09. írta: Anilka

Paprikás csirke kicsit máshogy

Amikor megismertem a férjem még egyáltalán nem volt hajlandó megenni a csirke húst semmilyen formában (ma már a mellét megeszi, de csak ritkán), viszont a paprikás csirke szaftját nokedlivel nagyon szereti, ezért mindig ha csirkére vágytam, akkor ezt készítettem. Szóval megpróbáltam alakbarát módon elkészíteni.

dsc_3448-01.jpeg

Hozzávalók:

  • 4 egész csirkecomb
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 ek pirospaprika 
  • 330 g natúr joghurt
  • Só 
  • Bors
  • 2 ek Dia-wellness Zero 6 lisztkoncentrátum

 

Elkészítés:

 A hagymát apróra vágtam, a húst alsó-felső combra. Olajat hevítettem egy lábosban.

Olajon megfonnyasztottam az apróra vágott hagymát, félre húztam, hogy kicsit hűljön majd belekevertem két evőkanál pirospaprikát (ezt azért tanítjuk így, mert a paprika nagyon gyorsan megég) Visszahúztam a lapra, beletettem a csirke combokat, kicsit pirítottam.

Felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje és hagytam lassan megfőni. 

Amikor a hús már majdnem puha lett, kiszedtem egy tányérra. A natúr joghurtot összekevertem csomómentesre a dia-wellness zero 6 liszttel. Merőkanállal szedtem a paprikás léből hozzá, majd az egészet kevergetés közben visszaöntöttem a lábosban maradt léhez.

Amikor felforrt visszatettem a húsokat is és készre főztem. 

A köret természetesen nokedli volt én dia-wellness lisztekből csináltam (ez majd egy következő bejegyzésben lesz), de lehet teljes kiörlésű lisztből, zablisztből vagy Szafi szénhidrátcsökkentett galuska keverékből, annak aki még egyszerűbben szeretné elkészíteni. 

Ha tetszett a recept lájkold a bejegyzést és oszd meg másokkal is :) 

⬇️⬇️⬇️

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsitmashogy.blog.hu/api/trackback/id/tr6314465408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása